Zvans (RU, ENG)
Rakstiet uz (LV, RU, ENG)
Garantija un atgriešana

Garantija un atgriešana

Garantija un atgriešana:

1) visām precēm tiek piemērota standarta 2 gadu garantija.

2) preces ir tikai oriģinālās, jaunas un ar garantiju.

3) visas preces varam apdrošināt vai pagarināt to garantijas laikposmu līdz gadiem, izmantojot mūsu partnera https://warranty.expert/latvia/ apdrošināšanu.

4) tā kā Beurer, Thomas un Silk‘n  izceļas ar kvalitāti, nepieciešamība pēc garantijas apkopes ir ļoti maza. Taču, ja arī ir rastos kādi sarežģījumi, apsolām jums, kad visu atrisināsim pēc iespējas ātrāk un operatīvāk.

5) lepojamies, ka serviss strādā ļoti ātri. Vairā nekā 90 % no visiem garantijas apkalpošanas gadījumiem tiek risināti ātrāk nekā 3 darbadienu laikā.

6) Noliktavās atrodas visas galvenās rezerves daļas, tādēļ, ja rodas nepieciešamība, lūdzam vērsties pie mums un centīsimies palīdzēt.

Ja vēlaties iesniegt preci garantijas servisa apskatei – rakstiet uz info@borvus.lv vai zvaniet pa telefonu:+37126867362  un pēc iespējas ātrāk ar jums sazināsies servisa speciālists. Ja būs nepieciešama detalizēta apskate – paņemsim preci no jums (bezmaksas) un nogādāsim  tuvākajā servisā.

KVALITATĪVU PREČU ATPAKAĻ ATDOŠANA

Preces varat atgriezt 14 dienu laikā no pirkšanas datuma, personīgi tās piegādājot mums vai apmaksājot to transportēšanas izmaksas. Prece nedrīkst būt lietota, tai jābūt oriģinālajā iepakojumā, tā nedrīkst būt zaudējusi preces izskatu. Atdodot atpakaļ neizmantotu preci, jāiesniedz brīvā formā uzrakstīta vēstule (e-pasts vai vēstule), kurā norādīts atgriešanas iemesls. Ne vēlāk kā 3 darbadienu laikā no preces atpakaļ atdošanas atgriezīsim par preci samaksāto naudu

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV